Sivut

10. heinäkuuta 2013

DIY - vauvalahja

Viimeisen parin viikon aikana olen ollut aikamoisessa vauvapyörityksessä. Monet tuttuni ovat saaneet tai ovat saamassa perheenlisäystä ja minä tietenkin olen innoissani ommellut uusille vauvoille lahjoja. Kuten olen joskus aikaisemminkin sanonut, rakastan tehdä vauvan- ja lastenvaatteita, koska ne valmistuvat niin nopeasti.
Meidän DIY-tytöistä yksi nainen sai noin kuukausi sitten tyttövauvan ja suunnittelimme muiden kanssa, että tekisimme jokainen jotakin uudelle perheenjäsenelle. Minä valitsin omaksi työkseni bodyn, koska en ollut ennen sellaista tehnyt ja sen ompeleminen kiinnosti eniten. Tuon ihastuttavan pinkin cupcake -kankaan löysin Triteksistä.
 
Body onnistui tosi hyvin ja siitä tuli tosi herkullisen näköinen. Kaavat otin vanhasta bodista, jonka leikkasin auki ja jäljensin kaavapaperille. Vinonauhan leikkasin samasta kankaasta ja pääsin ensimmäistä kertaa kokeilemaan Karnaluksista ostamaani kaksoisneulaa.
 
 
Muut tytöt tekivät karhupehmolelun, tuttinauhan, tunikan ja tietenkin kortin.
Ihana yllätyslahja!
 
 
Onnea vielä kerran kauniista tyttövauvasta ♥


2 kommenttia:

  1. Tuosta tuli kyllä niin älyttömän söpö! <3 Kyllä vauvelin kelpaa. :)

    VastaaPoista
  2. hups, karkas, mutta siis tää on ollut käytössä paljon ja ollut aivan ihana!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...