Sivut

12. heinäkuuta 2013

Kesäturkki

Taas kerran oli aika käydä parturoimassa pikku puudeliani. Vanhempani ovat lähdössä pian Lapin reissulle, joten koiralle piti ehdottomasti saada hieman "helleystävällisempi" -turkki Pidämme koiralla aina melko pitkää turkkia, mutta tällä kertaa karva oli kasvanut turhan pitkäksi. Koira oli jäätävän näköinen pesun, harjauksen ja föönauksen jälkeen, ihan kuin lammas, joka odottaa kerittäväksi pääsyä.


Trimmausurakka kestää kahdesta kolmeen tuntiin, mutta Donna jaksaa aina seistä kärsivällisesti paikallaan. Karvaa lähti tälläkin kertaa muovipussillinen ja voitte vaan kuvitella sitä riemua, mikä koirasta näkyi, kun pääsi eroon kuumasta painavasti turkistaan.


 Nyt kelpaa matkustaa ja esitellä kesäturkkia ♥

6 kommenttia:

  1. Ootko ikinä harkinnut teettäväsi Donnan karvasta lankaa? Oon kuullut, että sellainen on mahdollista. Olishan se hauska kun olis vaikka tumput oman koiran karvasta. :)

    VastaaPoista
  2. No oon mä sitä miettiny, mutta jotenkin se asia tuntuu oudolta. Oon joskus nähny ohjelman, jossa nainen on säästäny joku 10 vuotta irroneita hiuksiaan ja tehny niistä sitten itelleen jakun ja hatun....

    VastaaPoista
  3. No joo, en mä kyllä omista tai muiden ihmisten hiuksista mitään haluais, ja ymmärrän, ettei välttämättä halua oman lemmikinkään karvasta mitään asusteita.
    Mutta olishan se toisaalta vähän sama, kuin joku lampaasta tehty villalanka. :)

    VastaaPoista
  4. No varmasti se vois toimia! Voinhan mä ens kerralla ottaa siltä pienen tupsun ja teen kokeilun miten se toimii.

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. No niin tuli. Turkki näyttää leikkauksen jälkeen aina ihanan mustalta.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...